Έξι τρόποι που θα μετατρέψουν τo υπνοδωμάτιό σου σε ιδανικό χώρο εργασίας

Δώσε προσοχή

Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ονειρεύονται έναν προσωπικό χώρο εργασίας ώστε να δουλεύουν άνετα από το σπίτι τους. Όμως η πλειοψηφία δεν έχει τον χώρο να φτιάξει κάτι τέτοιο, μ’ αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί την κρεβατοκάμαρα σαν γραφείο.

Ας κανονικοποιήσουμε λοιπόν την τηλεργασία από το κρεβάτι. Αν η εργασία στην κρεβατοκάμαρα είναι η μοναδική λύση που έχεις, αυτό είναι 100% εντάξει και εντελώς δυνατό. Δες πώς μπορείς να αξιοποιήσεις στο έπακρο αυτή τη συνθήκη.

Διαχώρησε τον χρόνο του ύπνου από τον χρόνο εργασίας
Για να διαχωρίσεις τον χρόνο ύπνου από τον χρόνο εργασίας, σήκω νωρίς και ξεκίνα κανονικά την πρωινή σου ρουτίνα. Όταν επιστρέψεις στο δωμάτιό σου, μετάτρεψε το σε χώρο εργασίας. Άνοιξε τις κουρτίνες για να αφήσεις το φως να περάσει στο «γραφείο», μάζεψε το κρεβάτι, άνοιξε τον φορητό υπολογιστή σου και ξεκίνα να δουλεύεις.

Επένδυσε σε ένα μαξιλάρι για να βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου
Ενώ το να κάθεσαι στο κρεβάτι είναι μια καλή εναλλακτική λύση, η στήριξη που προσφέρει στην πλάτη σου είναι ελάχιστη. Τα ειδικά μαξιλάρια θα βοηθήσουν την ευθυγράμμισή του κορμού σου, τη βελτίωση της στάσης του σώματος και είναι απολύτως απαραίτητα όταν εργάζεσαι στο κρεβάτι σου.

Αγόρασε ειδικά ποτήρια/φλυτζάνια για ν’ αποφύγεις τα ατυχήματα
Αν είσαι σαν εμένα, καμία ημέρα εργασίας δεν είναι πλήρης χωρίς πολλά φλυτζάνια καφέ, εκατοντάδες χιλιοστόλιτρα νερού και αρκετά ποτήρια τσάι. Συνήθιζα να βάζω τα φλιτζάνια δίπλα στον υπολογιστή μ’αποτέλεσμα πολλές φορές να κινδυνεύει να βραχεί. Τώρα είμαι μεγαλύτερη, σοφότερη και αγόρασα αδιάβροχα δοχεία με καπάκια ώστε να αποφύγω τα χειρότερα.

Πρόσθεσε στη συλλογή σου καλώδια επέκτασης
Αν το υπνοδωμάτιό σου είναι στοιβαγμένο με πρίζες, θα πρέπει να επενδύσεις σε επιπλέον καλώδια επέκτασης και πρίζες για αισθητικούς και τεχνικούς λόγους. Τα περισσότερα υπνοδωμάτια δεν είχαν σχεδιαστεί για να είναι γραφεία και δεν διαθέτουν αρκετές πρίζες, οπότε τα πολύπριζα θα σε σώσουν.

Προγραμμάτισε συχνά διαλείμματα
Η Δρ. Jasmine Marcus είπε στο Popsugar, ότι τα συχνά και μικρά διαλείμματα «κάθε μισή ώρα σε κάθε δύο ώρες», μπορεί να είναι επωφελή για την καταπολέμηση μιας κατά τα άλλα καθιστικής εργασίας. Προγραμμάτισε εσκεμμένα διαλείμματα και κάνε λίγο stretching καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας για να ανακουφίσεις την πίεση στη σπονδυλική σου στήλη.

Διατήρησε τη νυχτερινή σου ρουτίνα σταθερή
Όταν τελειώσει η εργάσιμη ημέρα, καθάρισε τον χώρο εργασίας σου, πες “αντίο” στην κρεβατοκάμαρα για μερικές ώρες και περιποιήσου τον εαυτό σου με μια αλλαγή τοπίου για να χαλαρώσεις. Προσπάθησε να ελέγξεις τη διάθεση σου για ύπνο, χαμήλωσε τα φώτα, βάλε τις πιτζάμες σου, άναψε ένα χαλαρωτικό κερί και κάνε μια χαλαρωτική δραστηριότητα, όπως είναι η ανάγνωση ενός βιβλίου.