Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου βρίσκεται στη λίστα 40 under 40 του περιοδικού Fortune

Πέρσι είχε μπει στη λίστα του Forbes 30 under 30

Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Διευθύντρια Καινοτομίας Προϊόντων & Αναπληρώτρια Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Convert, έφτασε στην ετήσια επιλογή 40 under 40 της Fortune και στους πιο σημαντικούς νέους Έλληνες στην επιχείρηση για το 2020. Η λίστα περιλαμβάνει επαγγελματίες κάτω των 40 ετών που είναι καινοτόμοι, επαναστατικά μυαλά, καλλιτέχνες & πολιτικοί. Αυτή είναι η δεύτερη διάκριση για τη συν – δημιουργό του Convert Group, η οποία πέρυσι κατάφερε να μπει στη λίστα του Forbes 30 under 30.

Η Έλενα, 28 ετών σήμερα, εργάζεται στον τομέα του eCommerce τα τελευταία 8 χρόνια. Από το 2017 καινοτομεί στον τομέα των Data & Analytics, δημιουργώντας τις παγκόσμιες πλατφόρμες eRetail Audit & eRetail Content για FMCG προϊόντα (ταχέως καταναλωτικά αγαθά) & Consumer Healthcare Manufacturers and Retailers στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με 35 ταλαντούχους data επιστήμονες, μηχανικούς και αναλυτές από το Convert Group.

Η ελληνική Convert Group πρωτοπορεί διεθνώς στον χώρο των Data & Analytics στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Το 2019 ο τζίρος της εταιρείας άγγιξε τα 1,8 εκατ. ευρώ, με τις εκτιμήσεις για την τρέχουσα χρονιά να τον τοποθετούν πάνω από 2 εκατ. ευρώ. Με τη βοήθεια της χρηματοδότησης ύψους 1,2 εκατ. ευρώ που έλαβε από το Unifund, ανέπτυξε δύο καινοτόμα προϊόντα: το eRetail Audit και το eRetail Content. H Convert Group παρέχει ήδη τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε 9 χώρες και έχει επιθετικό πλάνο επέκτασης σε Ευρώπη, Ασία, Λατινική και Βόρεια Αμερική. Η εταιρεία αποτελείται από 45 επιστήμονες, στην πλειοψηφία τους data scientists, προγραμματιστές, συμβούλους και αναλυτές. Το μότο της Έλενας είναι «μην υπεραναλύεις τα πράγματα, ο χρόνος τρέχει πιο γρήγορα» και «δημιούργησε λύσεις, όχι προβλήματα», ενώ το calendar είναι βασικό εργαλείο δουλειάς στην καθημερινότητά της.

Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Διοίκησης Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών και έχει κάνει M.B.A με θέμα «Retail Innovation».